onsdag, maj 27, 2009

Tisdag!

Hann inte skriva igår så jag skriver nu istället :)
Red ut på Storängesv. På vägen dit ställde jag honom mycket höger och vänster, gjorde halter, ökade/minskade skritten osv för att få honom uppmärksam. Redan då kändes det som att det skulle gå jättebra för han kändes riktigt arbetssam! Väl på storängesv travade jag och flyttade honom skänkelvikning över vägen en hel del, gjorde minskningar och ökningar även i trav och övergångar från trav till halt. Han var otroligt fin! :D Lyssnade super, lätt i handen, hade en jättefin form samt takt och det var lätt att länga och korta upp honom! Han var helt loss i vänster också. Tror dom där öppnorna börjar ge resultat ;) Galopparbetade honom också en bra bit, ökade och minskade galoppen och han höll den efter alla uppförsbackar utan att vilja sakta av, ingen trav med bakbenen heller för den delen ;) Jag är iaf jättenöjd!

Hm kom på att jag glömde skriva Annelis bana på tavlan när jag ska rida för Siri men, du får gärna skriva det åt mig? (A)

1 kommentar:

  1. Jag ska försöka komma ihåg att skriva det ;)
    /linnea

    SvaraRadera