lördag, maj 02, 2009

Idag.

Varmt idag med, men det gillas =)
Plockade bort luddet från hackamoret och red med det (alltså hacket). Han blev mycket mindre stark utan luddet och gick bara och lullade på, kändes kanonfin :D Red iaf upp i skogen längs storänges. Travade på en del (akta hålen där!!) och han kändes härligt framåt. När jag skulle fatta galopp ville han dock inte alls. Blev bara slängtrav, jag fattar inte alls vad som hände? så då gjorde jag ett par fattningar och det gick ändå bättre efter en stund. Dock var galoppen ovanligt dålig, det var som att han försökte luras och böja på nacken lite men jag kände ju samtidigt att bakbenen inte alls var med. Några språng blev ändå bra, men jag fick ju driva som ett sär.
/linnea
PSSST, Maria sa att det var väldigt mycket hål och mjukt i backen där man rider över järnvägen, så ta det lugnt och försiktigt där! ;)

1 kommentar:

  1. HEj :) jag läser hans träningsblogg :) :)
    hah, men kolla på rateborn.blogg.se så får du se montésadeln jag lånade :) skitkul att rida i!
    kram... kan du gissa vem? :O

    SvaraRadera