lördag, maj 09, 2009

Onsdag 6 maj

Det var ju tänkt att det skulle bli hoppträning på onsdan, men Marre hade ont så det blev inge av. Så då bestämde jag mig för att tömköra, men när jag kom till stallet visade det sig att Saga och Felicia skulle hoppträna på Annelis bana så då sket det sig. Hade ju inga ridkläder på mig så då blev det att jag red barbacka. Först rund på vägen en stund, sedan var de färdiga på banan så då red jag där. Red på hackamore för jag orkade som inte hålla på med det vanliga tränset... Red volter och sånt =) Blev även att jag travade en hel del =D hur stolt är inte jag ?! ;D jag har aldrig klarat av att trava barbacka sådär länge utan att måsta klamra mig fast för glatta livet. Haha, skitnöjd är jag =D
Sen var Emma arg på calle så då bytte vi så hon skulle bli på bättre humör. Mace har ju som en förmåga att göra en på gott humör ibland ;)
/linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar