onsdag, juni 03, 2009

Tisdag!

Hann inte skriva igår men jag red ju iaf för Siri! Stundtals gick det bra. Började på stora mittvolten för att mjuka upp honom. I vänster varv föll han inåt ganska ofta men då jag knackade på bogen så flyttade han ut ganska snabbt igen. Gjorde serpentiner och galoppfattningar efter långsidan, tränade halter och ställde honom vänster, höger och rakt fram. Tror jag läste någon gång att du hade gjort det också? :) Han var ganska seg igår så det tog ett tag innan det hände saker men det berodde nog dels på mig också ;) Då han var seg blev han lång och hängde i handen men då jag drev fram honom och fick igång honom lite mer så blev han direkt lättare och hade en finare form, ibland var den dock lite väl hög så jag var tvungen att försöka lirka lite med honom för att få en lite lägre form! :) Allt som allt är jag väl ganska nöjd men nästa gång ska det gå bättre ;D

Ha det så bra i Sthlm nu!
/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar