onsdag, juni 03, 2009

HEJHOPP

Idag var hovis här och skodde honom. Sen hade jag tänkt rida men efter att ha varit och hämtat hö å grejer + stressat hela dan så kände jag itne för det. Men aa, kan väl va skönt med en vilodag nån gång då å då oxå ;)

Tog på honom regntäcke men du kan ju ta av det om vädret blir bättre ;)

Hämtade ju som sagt också hö idag. Jag hoppas du fattar vilken det är för jag är inte så bra på att förklara ;) Men den står typ mitt mellan emmas höboll och hölådan vid nalles hage. Aja, du får väl gissa eller fråga nån eller nåt om du inte fattar ;)

Det står ju hinder på Annelis bana men om du vill rida dressyr där så är det ju bara att bygga bort ;)

Sen så tänkte jag hämta ut avmaskningsmedel innan jag far imorgon så kanske du får avmaska honom nån dag... men jag ringer/smsar isåfall!

Ifall det behövs finns det myggmedel i garderoben.
På fredag ska han ha sånt där tokosel dessutom. Den står i garderoben, en liten vit hink med ett vitt pulver. Ett mått på krafften i krubban ska han ha :)

Hm, fick jag me allt nu? ;) Äsch, ring om det är nåt! ;)
Hare bäst och sköt om pålleprutt väl :D

/Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar