söndag, juni 21, 2009

ojdå

Jag har visst glömt bort att skriva här de senaste dagarna (A) Haha, ja så kan det gå.

I fredags var jag och Emma ute på en körtur med Mace. Gick jättebra, han var supersnäll som vanligt :) Eftersom det var midsommarafton fick han vara finfin och ha blommor i luggen och i svansen, haha.

I lördags red jag först längs bryggvägen och sen på banan en liten stund. När jag red ut så lallade jag mest bara på osv. Sen på banan hade jag tänkt rida lite öppnor längs långsidorna, men då var det en hög med bommar och en duk eller vad det var och de var ju jätteläskiga så då gick det inte rida öppnor där :S. Gjorde då istället massa volter och red på diagonalerna. Red på hackamore så det var ju som lite halvsvårt att leda osv men jag tyckte ändå att han gick riktigt bra :)

/Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar