onsdag, juni 17, 2009

måndag, tisdag och onsdag

Måndag:
Emma var typ ute och red lite eller nåt jag vet inte :) Hahah jag har koll (A)

Tisdag:
Emma hoppade Mace på hoppbanan på SRK eftersom annelis bana var så dålig. (och emma ville så...;) ) Mace var väldigt söt och jag tyckte det gick väldigt bra ändå. Även om det blev nåt stopp och sådär. Jamenar Emma har ju inte ridit honom så himla mycket och han är ju inte världens lättaste att hoppa med sina enorma språng ;) Men han hoppade iaf en bana då hindrena var mellan 60-65cm höga :)



Som vanligt mobilkvalla på bilderna och filmerna... men det är sånt man får ta! ;)
När Emma ridit färdigt hoppade jag upp och travade lite. Han var vääääldigt lat kände jag då. Men gick ändå i bra form osv. Problemet var bara att pga mitt knä kunde jag typ inte driva med vänsterskänkeln, och heller inte rida lätt. Så det var som svårt ;) Haha men det löser sig ;)

Onsdag:
Hade tänkt fara ut och skritta idag men då visade det sig att jag skulle till sjukgymnasten och på kvällen skulle jag träffa några vänner så då blev det aldrig av att rida. Men nu när han går på bete klarar han sig nog ändå ;)

Jag kommer bara att skritta och trava lite lätt nu ett tag framöver, får känna hur det känns i knät osv. Så vill du ta honom nån extra dag så är det ju bara att höra av sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar