söndag, juni 07, 2009

Lördag

Hann inte skriva igår så jag skriver idag :D Red ut med Emma efter Storängesvägen. Han var lite jobbig i vänster och då jag ställde vänster så försökte han springa iväg och komma undan men på slutet och då vi galopperat lossnade han lite och hängde inte lika mycket. Vi galopperade uppför den längst backen och han galopperade väldigt lugnt och sansat i början och där på slutet la jag upp galoppen och ökade rätt mycket! ;D Skrittade ganska länge tillbaka och sedan svängde vi in på terängbanan! Började med att hoppa första hindret, började i trav och sedan i galopp på tillbakavägen. Sedan hoppade jag de tre första hindrena och gud vad han hoppade över andra hindret! Haha han tog i sjukt mycket men det märktes att han tyckte det var roligt och han blev jättetaggad. Inte ett enda stopp blev det :D Sedan hoppade jag Calle en sväng och Emma Mace och det gick också jättebra! Det var i alla fall superkul=) Snart ska jag till stallet så jag skriver senare ikväll hur det gick idag!

Gratttis föresten! :D
/Evelina

1 kommentar: