måndag, april 05, 2010

Måndag

Idag hade jag tänkt rida ut, men jag kom mig inte iväg till stallet förrän på kvällen så då blev det så att jag red på Annelis bana istället, där ju snön har smält bort =D Var ju dock väldigt blött och du vet ju hur han är med vatten hehe...
Iaf så red jag barbacka. Blev mest på mittvolten eftersom det var bäst där. Gjorde en del halter från trav, inte sådär superseriös ridning. Sen övertalade Ida/Maja mig att galoppera och det gick väl bra. Första gången iaf. Andra gången sparkade han backut så det blev lite spännande ;) Men jag satt kvar tack o lov!
Sen fick Henke rida, eftersom jag hade lovat honom att han skulle få göra det nån gång. Mace var såklart jättesnäll trots att han itne förstod vad Henke ville haha ;)

/Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar