måndag, april 26, 2010

Söndag!

Red på Annelis bana och så följde Susanne med och hjälpte mig och kollade på=) Skrittade iaf fram på fyrkanten och puttade ut rumpan i alla hörnen. Travade sedan fram ganska kravlöst och ökade/minskade. Gjorde sedan lite volter, halter och sådär innan jag började med själva övningen. På ena långsidan red jag in mot mitten i trav, gjorde en 10 meters volt i skritt och sedan trav ut på spåret igen. Då jag kom till mitten av kortsidan saktade jag av till skritt och gjorde skänkelvikning till mitten av långsidan innan det blev trav igen. Gjorde det i båda varven och det gick otroligt bra! Han hade fin takt, formen var super och skänkelvikningarna var bra så länge jag verkligen koncentrerade mig genom hela och inte slappnade av i slutet haha ;) Emellanåt så la jag in någon 20 meters volt på kortsidorna för att han skulle vara uppmärksam på allt! Travade sedan på volten, ställde honom inåt/utåt innan jag travade av honom på halvlånga tyglar! Jag är jättenöjd iaf! :)
/Eve
Justja, jag lånade din sporrar, hoppas det inte gjorde något! Om du undrar varför dom inte sitter kvar på dina skor ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar