lördag, juli 18, 2009

Torsdag 16juli


Vi hade ju tänkt åka och bada med hästarna, men vädret var sämst; regn och åska, vem vågar bada då?
Eftersom han hade fått ett litet skav av voltigegjorden så red jag barbacka. Först skrittade/travade vi lite ute i skogen och Emma följde med och gick med Calle. Sen blev det en stund på banan i alla gångarter. Och tro det eller ej, men jag hoppade till och med! Barbacka! Flera gånger och mace var så himla shysst. Det var förstås inget högt hinder, bara ett litet kryss, men ändå! Kom i galopp på hindret en gång och då trodde jag seriöst att jag skulle flyga av för Mace hoppade av så himla tidigt och stort så jag trodde jag skulle dö xD hahah men det gjorde jag inte förstås! hihi



Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten, men tyvärr hade jag ingen annan kamera än mobilen :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar