tisdag, april 14, 2009

Påsklovstisdag

Todag red jag ut med Emma längs storänges. Typ 1½timme. Travade rätt mycket. Han bet sig fast som ett sär i vänstertygeln, jag får paniiiik. Kan han ba ge sig. Klurar på hur man skulle ha fixat dedär, för det gillas verkligen inte. Dessutom gjorde han inte så förr, utan det har kommit nu. Och jag tycker bara det blir värre och värre, inte kul. När vi nästan var hemma blev jag så irriterad på honom för han "sprang" iväg i skritten när jag försökte ställa och flytta honom istället för att bara böja sig i nacken åt vänster. Vände då tillbaka och travade på framåt (från Emma&Calle) och ställde honom åt vänster och då sa de ba poff så kändes han mjuk i vänster. Vad hände lixom? Här har jag suttit hur länge som helst och lirkat och grejjat för att få honom att lossna åsså gör han det när jag blir arg? HMm. Det är ju inte som att det BRUKAR gå bättre när jag blir arg, snarare tvärtom. Aja, får klura på de där ett tag.
/Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar