söndag, april 26, 2009

3dagar.

Torsdag:
Hästbytardag hehe. Emma red Mace (jag red calle) och Mace var som vanligt hur snäll som helst :) Runt bonden och tillbaka blev det.

Fredag:
Först provade vi ett par sadlar, Jacson Jean Luc och Prestige passade bäst (men båda var för smala).
Där vid halv9 bar det av upp på ridhuset. Ja du var ju med så du vet ju hur det gick och allt, men. Han hoppade iaf 1,05 eller nåt sånt tror jag.
Snefilmer:







Lördag:
Idag bar det av upp på ridhuset igen. Red dressyr på hoppbanan. Han var inte alls på humör idag. Stark, springig, tittig (på typ snön). Tog en galopp (grymt mycket med plats därju:D ) för att se om det skulle hjälpa. Blev ingen skillnad. Red då på en åttvolt och gjorde halt varje gång jag passerade "medellinjen", dvs 3 gånger på ett varv. Lossnade lite då, så då gav jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar