lördag, januari 02, 2010

snööööööööö

Okej, dåligtdåligt av mig att aldrig skriva nåt. Men i veckan har jag mest ridit ut bara, de dagar det inte har varit snöstorm vill säga. Han har varit som vanligt, inga problem :)
Idag red jag upp till storänges och det var verkligen hur roligt som helst! Det var inte nyplogat så det var typ nån deci pudersnö hela vägen, hur nice som helst! Jag trodde aldrig jag skulle kunna sluta rida. Ställde ju verkligen inga krav på honom utan jag hade bara kul och tokgalopperade osv. Superskoj var det iaf! :D
OBS! Om det är kallt imorgon (-15 typ eller kallare, beror ju på om det blåser och sånt också) kan du ju ta på honom det blå täcket under, så att han inte fryser :)
Och när du packar hö, se till att det blir ordentligt med hö så att han inte fryser så himla lätt. Plus att han ju inte direkt är tjock nu så ;)

/Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar